Tuesday 22 April 2014

K . I . T . A

When I met you , I didnt realize we would be where we are now . I didnt expect I had feeling on you . I would have never guessed that we had been together . But even im suprised , im glad too . I wont give up on us no matter what problem might carry us apart , even giving up is the easier thing to do . We're are gonna find the way back . for everything that we've gone thought , I love you . Let me be your one and only Qaseh now and forever . Insyallah



Sayang , hubungan ini mengajar saya erti sabar ,  sabar dalam segala hal , sabar menunggu , sabar melayan kerenah , sabar dalam segala halangan dan dugaan .Dulu , waktu awal - awal lagi , saya tak pernah terfikir kita akan sampai ke hari ini .

makin lama makin aku jatuh hati pada kau . Kau tahu bukan sayang aku macam mana . Perlu ke aku bagitahu satu dunia ? Tak perlu kan .. aku harap kau boleh terima baik buruk aku . macam mana aku boleh terima kau . kau faham kan perangai aku , manja aku , mengada - ngada aku , gatal aku , miang aku *senyum* semuanya kau sahaja boleh rasa .dan untuk kita sampai ke hari ini , banyak kan yang kita dah lalui .Dugaan , Halangan ,Penguat lagi kita . Buat kita lagi sedar betapa kita mahu pertahankan kita .

pejam celik , pejam celik ,
sudah lama berpijak di atas bumi ,
bumi yang sama sejak tahun - tahun yang lalu ,
satu , dua , tiga ,
satu ratus , dua ratus , tiga ratus ,
ribuan manusia datang silih berganti ,
tapi tiada siapa pun yang sama seperti kamu ,
tiada satu pun ,
seperti kamu ,
SAYANG .



Untuk kita dan masa depan yang tak pasti . Aku akan pertahankan kita . Selagi mana aku mampu . kita ini akan aku pertahankan kau juga bukan ??? Sama - sama mencapai cita - cita . bahagiakan keluarga kita . dan insyallah sama - sama bina kehidupan yang kita punya .

So , dear sayang ,

Walau kitta selalu bercanggah pendapat , walau selalu juga kita tak puas hati antara satu sama lain , annoying awak , annoying saya , sakit hati awak , sakit hatti saya , merajuk awak , merajuk saya , cemburu awak , cemburu saya , gembira awak , gembira saya , sedih awak , sedih saya , jauhnya kita , susahnya nak jumpa , lamanya nak tunggu masa berjumpa , atas sabar awak , sabar saya , percaya awak , percaya saya , kesungguhan awak , kesungguhan saya , sampai ke hari ini juga akhirnya dan akan terus menghitung hari selama mana cinta masih ada . semoga hati awak , hati saya , hati kita kuat untuk hari- hari seterusnya . terima kasih sebab faham , terima kasih sebab sayang , terima kasih sebab cinta . Terima kasih atas segalanya .

No comments:

Post a Comment