Sunday 24 August 2014

:')

Beratnya rasa bila semua masalah datang terjah kau hidup - hidup
Bila rasa semua benda tikam kau dan kau tak mampu nak bangun
Kalau boleh terbang , dah lama aku terbang ,
Sebab kaki ni dah tak mampu melangkah .

Semua benda heret aku satu - satu
Kau apa tahu ?
Depan kau aku senyum
Belakang kau ?
Jangan cakap kalau kau tak tahu

Aku rasa nak lari dari semua benda ,
tapi kawan aku cakap ,
Sampai bila nak lari ?

I wish Siti were here ,
Stand beside me ,
Play with my hair ,
wipe my tears before its fall ,
Nagging me to Stay Strong ,
And saying She Love Me ,
Just to let me know that there someone still need me ,

Kau kawan baik yang aku ada ,
Semua orang bukan boleh terima buruk aku ,
Jenis aku susah nak terima nasihat
Sebab bagi aku kau takpayah nak bising, kalau kau kenal aku sehari dua ,
Dan aku rasa 5 Tahun lebih tu cukup kalau kau kata kau kenal aku , 
Sebab tu aku boleh terima , Walau seburuk mana pon dia cakap pasal aku
Seganas mana pon dia cuba nasihat aku ,
Sesibuk mana pon dia tetap ada masa untuk aku ,
Even kadang-kadang aku ni menjengkil kan dia ,
Dia tetap Sayang aku , sabar dia dekat aku ,
Gila dia , Caring dia , dengan perangai kita yang tak ada beza nya
Buat aku makin sayang kau , Rindu kau !!!

Macam kau Cakap :

Hidup ni kena ada pendirian ,
Jangan jadi macam lalang ,
Orang kata Jahat , Kau Stop !
Orang kata Bagus , Kau Buat !
Kadang - kadang kau kena tahu apa kau nak sebenarnya ,
Bukan buat sebab kata orang ,
Kalau sentiasa nak ikut kata orang ,
Sampai bila pon tak maju ,
People keep talking
So what ???
Its your life ,
Sebab tu kadang - kadang Selfish tu penting ,
Kita hidup bukan untuk puaskan hati semua orang
Sebab orang tak tahu apa yang kita lalui 



Oh Allah ,
I need a break ,
After all this hardship ,
Just give me a break .

No comments:

Post a Comment